Buna..! D-le Boris N. am 21 de ani si de la 18 ani pana acum m-am ales cu o acnee care nu ma mai lasa, am avut si acnee nodulara,nu mai iasa(f.rar) Dar imi iasa cosuri mici rosii dureroase(fara puroi)Am incercat cu geluri de curatare de la farmacii(cu alcool) care mi-a iritat mai tare fata, si cu arbore de ceai care tot asa :( am mai incercat cu argila, masti cu galb. de ou si ulei de masline. etc etc.La dermatolog sunt doi dar mi-e si jena sa ma mai duc ca in afara de medicamente "traditionale" sau "vechi" altceva nu stie...:( Urmele lasa te de acneea nodulara, vreau sa fac un peeling chimic cu 2 tratamente, ar iesii f. bine, dar nu pot scapa de accnea asta care inca mai continua, am uitat sa precizez; am un ten gras(parca am fabrica de sebum :( ) dak ma spal cu gelul de curatare cu arbore de ceai (care e f bland) devine f. uscat tenul...:( Nush ce sa ma mai fac... si lucrez si sunt si student, mi-e jena ....Tratament medicamentos nu am luat ca dermatogii buni nu am prin zona :(.... Cu stima Andrei (alba-iulia)[Cred ca e acnee papulo-pustuloasa si mai iasa cate-un nodul mic]
Dermatologie.md » Consultaţiile medicului dermatolog » Întreabă medicul dermatolog
AJUTOR !!!
(3 mesaje)-
Publicat acum 4 luni #
-
Buna, Andy.
Merci pentru mesaj.